Instagram, İçerik Oluşturucularla Marka İşbirliği İçin Yeni Araçlar Getiriyor

Instagram içerik oluşturucular ile markalar arasında köprü görevi görecek yeni araçlar hakkında test sürecini başladı. Yeni araçlar, iletişimi ve ortak çalışmaları daha da kolaylaştıracak.

Sosyal medya fenomenleri, markaların yapacağı tanıtımlarda son dönemlerde oldukça ön plana çıkmayı başardı. Etkileşimlerin artması ve markaların fenomenler aracılığı ile satışlarını yükseltmesi adına son dönemlerde daha farklı ve yoğun bir şekilde çalışmalar yapılırken Instagram bu etkinliğin artması ve platformun daha fazla kişi tarafından kullanılabilmesi adına özel araçları geliştirmeye başladı.

Yerel ortaklık araçları olarak tanımlanan yeni araçlar, markalar ile içerik oluşturuculara yeni bir seçenek sunarak daha kolay iş birliğinin yürütülmesini sağlayacak.

Instagram’da yeni araçlar neler sunacak?

Facebook'un sahibi olduğu şirket, Haziran ayında başlatılan ve içerik oluşturucuların ürünleri keşfetmesini, takipçileriyle paylaşmasını ve gönderilerinden kaynaklanan satışlar için komisyon kazanmalarına olanak tanıyan mevcut yerel ortaklık aracını duyurmuştu.  Profil üzerinden yapılan paylaşımlar ile web sayfalarına yönlendiren kullanıcılar, sosyal medyada içerik oluşturucular için takip ve komisyon kazançlarını daha anlaşılabilir hale getirecek. Bugüne kadar böyle bir sistem bulunmadığından dolayı özellikle link yönlendirmeleri sadece yönlendirilen web sayfaları üzerindeki analitik araçları ile takip edilebiliyordu.

Yeni dönem ile birlikte artık daha fazla gelişmiş yetenekler kullanılabilecek. Yeni dönemde içerik oluşturucular profilleri üzerinden vitrin oluşturarak bu vitrinleri paylaşabilecek. Böylece bağlantı üzerinden mağazalara yönlendirilecek olan kullanıcılar, potansiyel olarak komisyon kazanılmasını sağlayacak.

Yazar Hakkında

Timur Demir
Timur Demir 1991 doğumluyum. 7 yıldır blog yazarlığı yapıyorum. Son 2 yıldır blog danışmanlığı hizmeti vermekteyim. Teknolojio ortak kurucularındanım. Yazara Ait Tüm Yazılar »

Yorum Yap