Türkiye'nin en güncel teknoloji haberleri yayınlayan yeni nesil teknoloji bloğu.

Hikayeler Özelliği LinkedIn'e Eklendi

İş hayatının sosyal medya uygulaması olan LinkedIn, Hikayeler özelliğini kullanıma soktuğunu duyurdu. Instagram, WhatsApp, Facebook, Snapchat uygulamalarında var olan Hikayeler özelliği LinkedIn kullanıcıları tarafından da benimsendi.

2002 yılında kurulan LinkedIn, Hikayeler özelliği ile markalar ve kullanıcılar arasındaki iletişimi arttırmayı ve güçlendirmeyi planlıyor. Özelleştirilebilen çıkartmalar, markaların ve kullanıcıların hikayelerinde ön plana çıkartılabiliyor. LinkedIn İrlanda, İsrail ve Birleşik Krallık bölgelerinde Pazarlama Çözümleri Yöneticisi görevinde olan Tom Pepper bu konuda hakkında ‘’Hikayeler’in, markaların iletişim stratejilerinin önemli bi parçası olacağına inanıyoruz’’ açıklaması şirketin amacını ortaya koyar nitelikte.

LinkedIn Hikayeler, paylaşılan fotoğrafları ve videoları 24 saat süre ile paylaşımda tutuyor ve 24 saat sürenin ardından hikayeler yok oluyor. ABD, Fransa, Brezilya gibi ülkelerde kullanıma açılan özellik markalar ve kullanıcılar tarafından hızlı bir şekilde kabul gördü ve kullanımı yaygınlaştı. 

Yazar Hakkında

Kadir Tosun
Kadir Tosun 1995 doğumluyum. İstanbul Medeniyet Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunuyum. Otomobillere ve teknolojiye meraklıyım.

Yorum Yap